23-30/30

Det här får mig att må bättre

Att få veta att de som jag har nära mig berättar att de tycker om eller älskar för som jag verkligen är. Får mig alltid att bli på bättre humör ju dåligt jag än mår!

Har även en till sak, mår bättre av att få träffa min släktingar som jag aldrig kommer at få träffa igen eller iaf inte på ett satans bra tag, i mina drömmar. När jag kan träffa dem där och prata med dem mår jag alltid bättre när jag vaknar upp. Och när jag jag har gjort en sak som jag vet att de skulle vara stolt över mig. Får mig att må tusen gånger bättre!



Det här får mig att gråta

När en person eller en grupp av människor inte förstår hur man mår. Hur många gånger man säger de tycks de ändå aldrig förstå hur man mår. Och de säger den sämsta replik som finns "Det blir bättre" eller "Tiden läker alla sår". Visst kan hålla med att tiden läker sår men inte alla.

Gråter även när jag tänker på mina släktingar som gått bort, och blir då lessen då över at jag aldrig sa hur mycket jag älskade den personen.

Gråter även för mindre saker när jag har PMS, ni kvinner förstår detta ;)

Gråter nog mest när en person som står mig riktigt nära gör mig illa. Inte fysikt eller psysikt, utan tar ut de på den kärlek jag hade till den personen. De sårar mig mest.



En första

Oj, en första...
Kan ta min första månadspeng. Visst minns den inte men mina föräldrar har berättat den för mig otaliga gånnger.
Var så att jag fått veckopeng tidigare varje vecka, tänkte mina päron kolla om jag vet nog mycket om pengar för att kunna hantera en månadspeng.
Så fick mina pengar (minns ej summan) men då sprang jag ut till min bror och våra grannar som var syskon som vi umgicks med hela tiden. Och sa at jag bjuder alla på glass. Så åkte vi till RIO kiosken och köpte 4 Daimglassar:P

Efter de så förstod mina päron att de var vecko peng händan efter.
Men minns inte hur blev resten av den månanden :P
Om jag fick någon vecko peng eller inte.
En obesvarad fråga :P hihi



Mina rädslor

En av mina räddslor är att inte kunna hinna säga farväl och hur mycket jag älskar/tycker om personen i fråga innan den avlider.

Eller att jag själv dör imorron. Utan att säga farväl till alla.

Och att jag aldrig någonsin igen får träffa Daniel.



Min favorit plats

Måste vara våran stuga i Ljusis.
Älskar att vara där :)



Det här saknar jag

De enda jag saknar är Daniel, Mormor, Morfar, Farfar, Ragge och Sofi.
Vet att Daniel får jag träffa om något år men dem andra blir väl när man kommer över på "andra sidan"



Mina ambitioner

Ambitioner...
Hmm....
Vete fan om jag har några...



Ett sista ögonblick

De samtal som jag fick från skolan som sa att jag skulle få börja här i ume.
Blev så glad att jag inte kunde prata men ville bara dansa men satt på kontoret på jobbet och kan ju inte börja skricka och dansa där heller :P hahha
Nää men allvarligt nu då ... Eller typ iaf :P hihi
Bara få komm ain på ett program som jag trodde bara skulle vara roligt att gå för att se om man skulle vilja gå de. Men sen visade det sig att jag älskade de! Var ju helt underbart roligt :D




Det var de jag hade att skriv idag.
Blev mycket men men :P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0