17-20/30

Mitt favorit minne

Hmmm måste nog vara den dagen jag träffade Micke för första gången.
Var en midsommar afton när vi skulle sova i tält nere på gamla sommarstället. Hade några månader tidigare gjort slut med mitt x Johan. Så var inte så sugen på att hitta någon ny. Kom dit med Emmelie och hennes då varande kille Håkan.

Micke kom dit med Alexander som var tillsammans med Anderas hans kompis och så var My och Bea med. Om jag minns rätt hette hon My. Men iaf. Så frågade Micke om de fanns någon singel tjej där, Alle sa då att de fanns de men hon hade just kommit ut ur ett förhållande. Och den tjejen kanske ni kan lista ut att de e jag.

Iaf, så kom vi dit lite senare än alla andra och så fick jag se Alle och Ante stå på bryggan och så stod en till kille bredvid som vad väl tränad och med linne, som var micke. Låter inte schysst nu men trodde han var bög och 22 typ. Eftersom han var snygg och hade en snygg kropp. Gick upp och presenterade mig och satte mig och åt. Såg Micke sitta själv på bryggan och rökte. Gick dit för hade min alkohol i vattnet men också för att jag inte ville att han inte skulle vara själver. Och efter de så spenderade vi hela natten ihop. Gjorde inget annat än att prata och bada :P De e nog min en av mina favortier. :)



Min favorit födelsedag

Måste nog vart min 18 års dag. Eftersom jag hade fest med mina närmstaste vänner och hade super skoj.

Men hoppas detta år får jag en bättre födelsedag :)



Detta ångrar jag

Ångrar egentligen inget som jag gjort i mitt liv.
Eftersom allt jag har gjort har jag lärt mig av och om jag ska börja ångra saker nu skulle jag inte vara den person som jag är idag.
Trivs med den jag själv är.

Eller en sak kan jag ångra, att jag inte som ung tog mer risker och levde livet. Men men har ju hela livet på mig med de så kanske inte ångrar de ändå :P hihi



Den här månaden

Har jag haft lov och bara haft ett skönt lov. Men ska bli skönt att få börja om i skolan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0