16/30

Min första kyss.

Var nog den mest oromantiska som finns :P
Nä men om jag vill minnas rätt så var de med Alexander och på grottan (en fritidsgård).
Satt i en av sofferna där vi trappen och pratade med någon eller såg på när de spelade nintendo eller något :P
Alexander var iaf i pingis rummet och ville att jag skulle komma men sa att jag inte ville. Så han kom springades mot mig och gav mig en kyss så ja las ner i den soffan och så sprang han iväg igen.
Romantisk nää :P hihi
Men de är då den första  kyssen som min minneslösa hjärna kan minnas :P
Men ni som känner mig bättre och har minnet kvar kan ju rätta mig om jag har fel :P hihi



Idag så åker vi norr ut också :)
Så imorron e jag i norrland :D

Plus Oddis har fått en lägenhet nu så vi e bara sambos i några veckor :)

Kommentarer
Postat av: Petra

JAAAAG VILL MYSA NÅGON DAG, NÄR VILL DU MYSA? :D

2011-01-06 @ 07:04:17
URL: http://petralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0