15/30

Mina drömmar.

  • Mina drömmar är väl att kunna resa jorden runt inte till turistfäller utan där inte så många satts sin fot :)
  • Få åter träffa Danne igen! Ett måste!
  • Kunna träffa en man som jag kan spendera resten av mitt liv med om de är herr Odd :)
  • Få flytta ut på landsbygden och skaffa egen häst och hund.
  • Få ett bra jobb och genom de jobbet även kunna leva livet :)
  • Och att någon dag kunna skapa en familj.
  • De är väl de drömmar jag har nu iaf :)

Men om man ska även då ta och skriva de men skulle ha velat ha från de tidiga åren av sitt liv :P

  • Bli sångerska.
  • Vara gift vid 22 års ålder och barn på g.
  • Ha en grisfarm där jag skulle slakta grisarna själver :P Och köra runt farmor och mormor på gården ta hand om dem.
  • Bli hästtandläkare.
  • Världs mästare i dressyr
  • Volentär i Taize och Afrika.
  • Flytta från Skellefte

Ville mycket i mina unga levnads år men egentiligen har jag bara en dröm nu om jag tänker efter och de är att kunna få leva var dag som jag vill och kunna veta när jag dör att jag har gjort de bästa ur mitt liv som jag haft och inte ångra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0