13/30

Denna vecka.

Denna vecka började med måndag och då skulle jag åka ner till min pojkvän Odd och de var då tågbiljetten strulade.

Tisdag så kom jag fram till linköping 2 timmar försenad. Fick träffa hans familj då och umgås med dem lite grann.

Onsdag, åkte till Calle Odds kompis och satt där och hhängde och männen spelade Sagan om ringen Risk.

Torsdag, gick vi och handlade lite sprit inför nyårs. Och fick träffa hans syster Malin som inte bor hemma. Och så spelade vi spel och hade mys med hela familjen.

Fredag, var Nyårs afton. Då åkte vi ut till deras torp och man fick en himla bra kondis träning :P Men vi var där för att männen skulle ta bort snö från taken. och fick en runtur runt torpet och fick se männen slita. Sen åkte vi hem och käkade lite pizza och gjorde osss klara för en nyårsfest. Kom dit glada och fest sugna, slutade med att vi gick hem och kom hem när klockan var halv 12 :P la oss just efter tolv typ :P

Lördag, la vi oss i sängen och hade Black Adder maraton :) Bara mös :)

Söndag som är idag, ska vi snart iväg och se gamla Linköping och sen ikväll ska vi in till Malin och vara där tills bion börjar :)

Så här såg min vecka ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0