Bild inlägget :)

Här kommer bilder från kalas helgen + bilder på mina klänningar! Men bilder från helgen kommer in till veckan :)



Födelsedags tårtan!



Tack Emilia och Rikard



Bekymmrad nästan 21 åring :P



Frän bild av Lovisa!



Mums kaffe ;)



Min personliga Diskare Robin ;)



Peter var då glad fram för kameran :P





Jag och min lilla sötnos Casper :) Min vän Lottas bebis :)



PAKET!



Bara jag som kan bli så glad av barnglas ;)
Eller som vi sa de nya drink glasen ;)
Tack för presenten Sanna, Petra och Lotta :)



Casper :)



Min Present av Peter...



... undra va fan han hade för super växt som växte så fort ...



... tänkte "ännu mer vatten!?:S"



... formen kommer till liv...



... sitter ännu mer konfunderad satt bra bt ifrån så såg inte vad de var...



... "Va fan" var min tanke..



... här dör jag i skratt...



... skrattar så jag gråter!



Nu ser ni vad Peter planterade åt mig!
Haha dog av skratt!
Men tack Peter :)



Carro kom också med en present!



Min nya PARTY hatten!
Tack för presenten Carro! :)



Petra och Sanna (Alexandra) :)



Inah och jag :)



Vi som fular oss :P hihi



Lovisa ska mjölka Peter ;P



Söta Inah



Flum paret :P hihi



Men de kan endå vara fina :)



Jag och Robin :)



Emmelie och Jag :)
Tack Emmelie, Jessica och Simon för presenten :)



Jag och ja de är tandkräm på klänningen som inte går bort i tvätten :S



En av mina nya klännigar :) Just love it :)



Min andra nya klänning! Äkta sommar klänning ;)

Så mina kära bloggar har ni lite bilder att se på!

Men bilder på min nya frilla som sen ;)

Puss och kram alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0