6/30

Min dag.
Min dag började med att vakna bakis som fan i en soffa med 2 gubbar som snackade i takt.
Låg där i ungefär 3 timmar och halv sov tills magen ville ner och äta frukost.
Blev Kaffe och macka till frulle och va allmänt bakis :P
Blev sen en dusch och lite till fixning och så innan nästa sväng av släkt komme.
Blev sen fika och julklapputdelning igen.
Och sen julklappspele. Fick mig en film och lite multiverktyg ;)
Sen var de norrländskt julbord igen!
Sen så hemgång, 1timma å ca 15 min i bilen från Arvidsjaur till Skellhell.
Så nu sitter jag hemma i min säng och funderar som skruttsan vad jag ska hitta på att göra ikväll.
Orkar inte vara med pärona så... Får se om jag tar mig ut på egna äventyr eller ej...
A iaf de va min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0